نوسان قیمت در بازار انواع پخش خودرو

بازار دیجیتال- انواع پخش خودرو در بازار با نوسان قیمت مواجه است. فعالان بازار این نوسان قیمت را بین ۵تا۱۰هزار تومان اعلام می‌کنند که دلیل آن نیز نزدیک شدن به فصل تابستان و استقبال بالای این محصول از سوی خریداران است.

طبق اعلام یکی از نمایندگی‌های فروش انواع پخش موسیقی خودرو مارک جی‌وی‌سی، طی یک تا دو هفته آینده سری جدید این مـارک وارد بازار خواهند شد.

یکی از قابلیت‌هایی که سری جدید پخش صوت‌های برند جی‌وی‌سی از آن برخوردارند، دارا بودن بلوتوث است.

ضمن اینکه قابلیت پخش MP۳، DVD و دایویکس را نیز دارا هستند. AVX۳۳ یکی از پخش صوت‌های جدید جی‌وی‌سی است که قرار است با قیمت ۵۵۰هزار تومان به بازار عرضه شود. همچنین طبق اعلام فعالان بازار انواع پخش صوت‌های خودرو، برند پایونیر در بین انواع مختلف این محصول در بازار از استقبال بیشتری برخوردار است. به گفته آنها شفافیت و تفکیک صدا، نمایش عکس‌های اسلایدی زیبا و همچنین ظاهر زیبای پنل این پخش در میزان استقبال بالای آن‌ها از سوی جوانان موثر هستند.

در حال حاضر نیز مدل‌های ۷۸۰۰،۹۶۵۰،۴۸۰۰،۳۸۵۰ جزو پخش پرفروش برند پایونیر محسوب می‌شوند که به ترتیب با قیمت ۳۳۰هزار، ۴۰۰هزار، ۱۲۰هزار و ۱۳۰هزار تومان به فروش می رسند.

به گفته فروشندگان بازار، بعد از پایونیر پخش خودرو مارک جی‌وی‌سی در ردیف بعدی فروش جای می‌گیرند که دلیل آن نیز به خاطر کیفیت لنز‌های آنها است. چرا که لنز‌های قوی این قابلیت را دارن-د که از جابه جا شدن CD در دست‌اندازها جلوگیری کنند.

در حال حاضر مدل ۸۲۵ جی‌وی‌سی به عنوان یکی از مدل‌های پرطرفدار این برند است که با قیمت ۱۹۵هزار تومان به فروش می رسد.