موبایل نیوز - کمپـانی پــالم ادعا کرد، لوازم جانبی جدیدی برای تلفن‌های همراه هوشـــمند تولید کرده است کـــه با به‌کار‌گیری آنها تلفن شما به یک کامپیوتر لپ‌تاپ تبدیـــل می‌شود. به گزارش پایگاه اینترنتی شرکت آمریکایی مذکور، این دستگاه که Edits نام دارد براساس تکنولوژی Foleo ساخته شده و به صورت خودکار با هر گوشی هوشمندی سازگار و با سیستم داخلی آن منطبق می‌شود.

دستگاه Foleo و گوشی هوشمند همراه آن در تمام طول شبانه روز تنها با فشار دادن یک کلید با یکدیگر منطبق و سازگار می‌شوند. Foleo از آن پس همراهی همیشگی برای تلفن هوشمند مذکور محسوب می‌شود و از قابلیت روشن و خاموش شدن و همچنین جستجوی سریع برخوردار است.

علاوه بر قابلیت‌های مذکور دوام باتری این دستگاه نیز برای ۵ ساعت استفاده متناوب مناسب است.

از دیگر قابلیت‌های دستگاه مذکور می‌توان به توانایی ارسال و دریافت ایمیل، مرور سایت‌های اینترنتی به شکل «فول سایز»، ویرایشگر و متن‌خوان‌های مخصوص اسناد معمولی تجاری نظیرWord, Excel, PowerPoint و فایل‌های PDF اشاره کرد.

دستگاه جانبی تلفن‌همراه Foleo از طریق تکنولوژی بی‌سیم «بلوتوث» می‌تواند با دستگاه هوشمند همراه خود به لحاظ زمانی همخوان باقی بماند و یا با استفاده از رادیوی تلفن هوشمند و یا رادیوی Wi-Fi تعبیه شده در آن ارتباط برقرار سازد.