کارت گرافیکی جدید GIGABYTE به بازار آمد

بازار دیجیتال- شرکت GIGABYTE کــــارت گرافیکی جدید خـــود را با استفاده از پردازنده گرافیکی GEFORCE ۸۶۰۰ GTS و تکنولوژی خنک‌سازی Silent-pipe۳ که سومین نسل از خنک‌کننده‌های بی‌صدای این شرکت است، به بازار معرفی کرد. این کارت گرافیکی کهGIGABYTE GV- NX۸۶S۲۵۶H نام دارد، با پشتیبانی از Directx ۱۰ و سایه زن‌های مدل ۴ و همچنین ۲۵۶ مگابایت حافظه GDDR۳ به بازار عرضه شده است. این کارت گرافیکی طبیعی‌ترین جلوه‌های ویژه را در بازی‌های مختلف ارائه کرده و به طور کامل از Windows vista premium پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، کارت گرافیکی مذکور از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای چون، NVIDIA Giga Thread که به صورت گسترده در معماری‌های چندهزار رشته‌ای multi-Threaded مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین Quantum effects بهره می‌برد. کارت گرافیک

GIGABYTE GV- NX۸۶۵S۲۵۶H با پشتیبانی از HDCP (حفاظت از مزامین با پهنای باند بالا) و پشتیبانی از آخرین درگاه‌های خروجی ویدئویی، مانند دو درگاه Dual-Link DVI به کاربران اطمینان می‌دهد که می‌توانند شاهد پخش ویدئوهای با وضوح بالا در فرمت‌های Blu- Ray یا HD- DVD با بالاترین کیفیت ممکن باشند.