کمپانی Levi’s تلفن‌همراه معرفی کرد

تالیانیوز- کمپانی و مارک Levi's هماهنگ و مطابق با میل مشتریان جوان خود یک تلفن‌همراه فلزی و بسیار شیک را به دیگر محصولات شیک و مد روز خود اضافه کرده است. تلفن‌همراه Levi's از تکنولوژی روز برخوردار بوده و‌این امکان را در اختیار مشتریان جوان خود قرار می‌دهد تا در طول مسیر علاوه بر برقراری ارتباط با یکدیگر، به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش فرا داده و تصاویر و کلیپ‌های ویدیویی را برای یکدیگر ارسال کنند.

براساس‌این گزارش، محور و فلسفه اصلی طراحی مارک Levi's در تلفن‌همراه آن نیز به طور کامل رعایت شده به طوری که تلفن مذکور از یک طرح جمع و جور و شیک و یک قاب و پوشش فلزی کاملا مقاوم و محکم برخوردار است. یک زنجیر که از قابلیت جدا شدن برخوردار است به بدنه گوشی متصل شده و به استفاده‌کنندگان‌این امکان را می‌دهد تا گوشی خود را به شلوار جین و یا کیف‌های خود متصل کنند.

براساس‌این گزارش، تکنولوژی امروزه در قلب فرهنگ جوانان جای دارد و تلفن‌همراه نیز یکی از لوازم جانبی غایی و مطلوب محسوب می‌شود.

تلفن‌همراه Levi's در یک قاب فلزی متالیک به رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و قهوه‌ای عرضه شده است و از سپتامبر سال ۲۰۰۷ میلادی در بازارها و فروشگاه‌های منتخب سراسر اروپا موجود خواهد بود.