بازار دیجیتال - شرکت ال‌جی الکترونیکس با همکاری شرکت NERO، DVD رایترهای جدید خود را با تکنولوژی SECURDISC TM به بازار جهانی عرضه می‌کند. این رایترها از دسترسی افراد غیر مجاز به اطلاعات مهم و محرمانه جلوگیری می‌کنند.

شرکت ال‌جی بعد از تثبیت جایگاه خود در بازار جهانی درایوهای اپتیکال، با ارائه نسل جدید درایوهای ۲۰X SUPER MULTI DVD REWRITER مجهز به تکنولوژی SecurDisc امکان محافظت از اطلاعات مهم را به کاربر عرضه می‌نماید. این تکنولوژی پاسخ به نیاز کاربرانی است که می‌خواهند از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات محرمانه خود جلوگیری کنند.

درایوهاRewriterیSuper Multi DVD مجهز به این تکنولوژی در دو مدل GSA-H۵۵N و GSA-H۵۵L (با قابلیت LIGHTSCRIBE) می‌توانند برای هر کاربر چه حرفه‌ای و چه غیرحرفه‌ای امکان افزایش سطح امنیتی بر روی اطلاعات خود را فراهم کنند.

با این که برخی از درایوهای اپتیکال قابلیت رمزگذاری دارند، DVD رایترهای جدید شرکت ال‌جی الکترونیکس با تکنولوژی SECURDISC TM علاوه بر امکان رمزگذاری با سطح امنیت بسیار بالا قابلیت‌های متمایزی را نیز به کاربر ارائه می‌کنند.

همچنین با این تکنولوژی سیستمی یکپارچه و راه‌حلی جامع برای جلوگیری از مخدوش شدن لوح فشرده به نحوی ایجاد شده که توسط رایت کردن اطلاعات در نقاط مختلف CD و یا DVD از آسیب احتمالی به آنها جلوگیری می‌شود.

هم‌اکنون مدل (GSA-H۵۵N) ۲۰ X Super Multi DVD Rewriter جهت عرضه به علاقه‌مندان است.