اتفاق تازه‌ای به نام DCR-DVD908

بازار دیجیتال- دوربین فیلمبرداری DVD خانگی جدید توسط سونی به بازار عرضه شده است که قادر است عکس‌هایی با دقت ۱/۶مگا پیکسل ارائه کند. هندی‌کم DVD۹۰۸ سونی با به کارگیری فناوری ضبط بر روی DVD دو لایه اتفاق تازه‌ای در تکنولوژی هندی‌کم خانگی سونی است.

این دوربین قادر است با زوم قوی و عمر طولانی باتری تا ۱۱۰دقیقه فیلم را روی DVD خود ضبط کند. همچین مدل‌های ۶۰۸، ۷۰۸، ۸۰۸ دوربین‌های دیجیتال سونی، تکمیل کننده این سری از مدل‌های هندی‌کم خانگی است که ظرفیت ذخیره دو ساعت فیلمبرداری را در حافظه خود دارد.

دوربین‌ فیلمبرداری ۹۰۸ سونی مجهز به حسگر پیشرفته Clear VidTM CMOS، قادر به ضبط عکس‌هایی با رزولوشن ۱/۶مگا پیکسل است که ریزترین جزییات را در عکس مشخص می‌کند.

لنز پیشرفته Vario-Sonnar T و عملکرد منحصر به فرد لرزشگیر دست اپتیکال،‌ از دیگر امتیازات این دوربین است که امکان گرفتن عکس‌هایی ممتاز را مهیا می‌کند.

این مدل سونی کاربر را قادر می سازد عکس‌هایی با کیفیت ۶/۴مگا پیکسل را در حین فیلمبرداری بگیرد، درعین حال که باتری این مدل قدرت فیلمبرداری مداوم تا شش ساعت را فراهم آورده است.

قابلیت دیگر این پدیده سونی ضبط صدای دالبی به صورت دیجیتال ۱/۵ کانال فراگیر با استفاده از تکنولوژی بلوتوث و بدون سیم است.