شرکت ASUS به تازگی موفق به دریافت جایزه معتبر RedDot design برای طراحی سه محصول خود یعنی نوت بوک U۱، سری نوت بوک‌های G۱ و G۲ و همچنین نمایشگر LCD مدل LS۲۰۱ شده است. سری نوت بوک‌های G۱ و G۲ که مخصوص بازی‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند، بر پایه تکنولوژی Intel Centrino Duo Mobile و همراه با متدهای پیشرفته از لحاظ گرافیکی هستند. به این ترتیب G۱ و G۲، انتخاب اول بازیکنان حرفه‌ای بازی‌های کامپیوتری است تا بتوانند بدون وقفه به بازی خود ادامه دهند. این نوت بوک‌ها با داشتن سرعتی قابل توجه همراه با صدا و تصویری واقع‌گرایانه، می‌توانند لذت بازی را برای گیمورها به ارمغان آورند.

همچنین نوت بوک فوق باریکU۱ Ultra Slim، محصول دیگر asus است که ویژه افرادی ساخته شده است که دوست دارند همواره با مد روز خود را تطبیق دهند. از جمله مشخصات این نوت‌بوک می‌توان به صفحه نمایش عریض ۱/۱۱ اینچی با پوششی براق و پرداخت شده به روشی که در پرداخت بدنه پیانو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اشاره کرد. همچنین بدنه آن از آلیاژ فیبر کربن که سبک، ضدلک و ضدخش است ساخته شده و نیزاستفاده از زیردستی چرمی در کنار Touchpad آن برای راحتی بیشتر کمک می‌کند.

مطمئنا باریکی فوق‌العاده، ظاهر شکیل و همچنین رنگ‌آمیزی چشم‌نواز با رنگ مشکی براق نمایشگر LCD مدلLS۲۰۱ که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، دلایل اقبال این محصول برای دریافت جایزه فوق بوده است. همچنین طراحی زیبای آن با رگه‌هایی از آلومینیوم و قابلیت نصب در موقعیت‌های مختلف از این نمایشگر ظاهری جذاب ساخته است.