دستگاه  چندکاره مناسب دفاتر اداری

بازار دیجیتال- شرکت Canon سال‌هاست در زمینه تولید محصولات و ماشین‌های اداری در بازار این محصولات شناخته شده است. این شرکت همراه با بازار رقابتی دستگاه‌های چند کاره یا All in one که اخیرا بازار ماشین‌های اداری را در اختیار گرفته‌اند، برای حفظ سهم خود از بازار اقدام به تولید این محصولات کرده است. Canon به تازگی محصول جدید خود را از این سری به بازار معرفی کرده است.

MF۴۲۷۰ جدیدترین محصول Canon از سری دستگاه‌های چندکاره یا All in one این شرکت است. این محصول امکان پرینت مستقیم از کامپیوترهای شخصی را دارد و قسمت فکس و کپی آن برای دفاتر اداری و ارسال و دریافت نامه مناسب است و کارآیی دارد. در واقع منبع تغذیه این دستگاه امکان جا دادن ۳۵ کاغذ در خود را دارد و به این دلیل می‌تواند نگرانی کاربران را از بابت تمام شدن کاغذ برای فکس از بین برد.

پرینتر دستگاه MF۴۲۷۰ قابلیت چاپ ۲۱ صفحه در هر دقیقه را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد در حالی که وضوح تصویر آن به ۶۰۰×۱۲۰۰ نقطه در اینچ (dpi) می‌رسد.

اسکنر این دستگاه اما امکان اسکن تصاویر با عمق رنگ ۲۴ بیت و وضوح تصویر و کیفیت ۹۶۰۰ نقطه در اینچ (dpi) را دارد.

دستگاه فکس محصول جدید Canon امکان دریافت ۱۰۰ نامه در روز را داشته و می‌تواند ۲۵۶ صفحه را در هنگام تمام شدن کاغذ در منبع تغذیه، در حافظه داخلی خود حفظ کند.

منبع تغذیه کلی MF۴۲۷۰ دارای ظرفیت ۲۵۰ کاغذ است. پرینتر این دستگاه همچنین امکان اتصال به شبکه اینترنت از طریق جک ورودی ۱۰۰/۱۰ را دارد.

طبق اعلام مسوولان فروش شرکت Canon قرار است محصول جدید MF۴۲۷۰ با قیمت ۲۹۹دلار و از اول ماه آگوست به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.