بازار دیجیتال- امروزه ارسال و دریافت نامه و اسناد به وسیله دستگاه فاکس در بسیاری از ادارات، سازمان‌ها و دفاتر بزرگ و کوچک فراگیر شده است و این دستگاه کمک بزرگی در زمینه انجام امور روزمره کاربران به حساب می‌آید. اما همین ابزار ارتباطی ساده گاه می‌تواند نظم امور را در سازمان‌ها به هم ریخته و اختلالات جدی را در روند کاری روزمره کاربران به وجود آورد.

چراکه سیستم‌های کنونی فاقد توانمندی‌های کنترلی و مدیریت بر توزیع بوده و هنگام ایجاد اختلال و نقص در عملکرد سیستم ساعت‌ها وقت کاربران را به خود اختصاص می‌دهند.

به همین دلیل بسیاری از کاربران همواره در پی به دست آوردن راهکارهایی ارزان قیمت و سریع‌تر برای ارسال اسناد هستند.

خوشبختانه امروزه با گسترش کاربرد کامپیوتر در پیشبرد امور، نیاز به گردش دیجیتالی امور بیش از پیش احساس می‌شود و محصولات جدیدی بر این پایه وارد بازار شده‌اند.

مدیریت فاکس و SMS یکی از محصولات جدید شرکت GFi است که قرار است به زودی وارد بازار داخلی شود.

این نسخه از GFi Fax Maker پیشرو برنامه‌های Fax Server بوده که با Exchange/SMTP به صورت مجموعه‌ای هماهنگ می‌تواند با Exchange Server و Lotus Notes و دیگر برنامه‌های SMTP Server کار کند.

به وسیله این محصول کاربران می‌توانند به راحتی پیام‌های نوشتاری، فاکس و SMS را به صورت مستقیم دریافت و یا ارسال کنند. ساختار E-mail و Active Directory در Fax Maker GFi می‌‌تواند مدیریتی بدون ریسک و انعطاف‌پذیر را برای کاربران فراهم کند.

استفاده همزمان از چند خط فاکس به صورت یکپارچه، تعامل با Active Directory بدون نیاز به updateکردن، انتقال فاکس‌های ورودی به صورت خودکار، تحویل فاکس به کلانیت‌ها به صورت PDF یا فرمت فاکس، امکان فیلتر کردن فاکس‌های زائد و... از ویژگی‌های این محصول است.