انواع ویدئو پروژکتور سونی ارزان شد

بازار دیجیتال- قیمت انواع دستگاه‌های ویدئو پروژکتور سونی طی یک ماه گذشته کاهش یافت. اسماعیلی مسوول فروش یکی از نمایندگی‌های فروش لوازم صوتی و تصویری سونی در این زمینه می‌گوید: این کاهش قیمت حدود ۱۵ تا ۱۰درصد بوده است.

به گفته وی، همه ویدئو پروژکتورهای این شرکت با این کاهش قیمت روبه‌رو بوده‌‌اند. همچنین این کاهش قیمت در بعضی از مدل‌ها حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان اعلام شده است.

اسماعیلی می‌گوید: مدل‌های VPL-EX۳ن، VPL-CX۶۱ و VPL-CX۶۳ که در گذشته به ترتیب با قیمت یک‌میلیون و ۸۰، ۲میلیون و ۴۶۰ و۲میلیون و ۹۷۰هزار تومان به فروش می‌رسیدند، در حال حاضر با کاهش قیمت ۱۰۰ تا ۳۰۰هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۹۹۵، ۲میلیون و ۲۹۵ و یک‌میلیون و ۶۹۰هزار تومان به فروش می‌رسند. همچنین مدل‌های VPL-EX۳ن، VPL-CX۶۱ و VPL-CX۶۳ به ترتیب با شدت روشنایی ۲۰۰۰، ۲۵۰۰ و ۳۰۰۰ انسی لومن به بازار ارائه شده‌اند ضمن اینکه وزن تقریبی آنها به ترتیب ۲۰کیلو و ۹۰۰گرم، ۳کیلو و ۷۰۰گرم و ۳کیلو و ۸۰۰گرم است. این دستگاه‌ها قابلیت استفاده به عنوان سینمای خانگی را نیز دارا هستند.

ویدئوپروژکتور مدل VPL-CX۲۱ نیز که در گذشته با قیمت یک‌میلیون و ۹۳۰هزار تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر با کاهش قیمت ۵۰۰هزار تومانی با مبلغ یک‌میلیون و ۳۹۵هزار تومان عرضه می‌شود.

همچنین کفایی مسوول فروش انواع دستگاه‌های ویدئوپروژکتور پاناسونیک (گارانتی البرزتابان) می‌گوید:‌ قیمت انواع دستگاه‌های ویدئو پروژکتور پاناسونیک به غیر از مدل PT-LB۶۰E طی یک ماه اخیر ثابت بوده است.

به گفته وی،‌ ویدئوپروژکتور PT-LB۶۰E که در گذشته با قیمت ۲میلیون و ۴۴۰هزار تومان به فروش می‌رسید در حال حاضر با قیمت ۲میلیون و ۲۸۷هزار تومان عرضه می‌شود.

مسوول فروش تجهیزات اداری نمایندگی اصلی مادیران نیز از ثبات قیمت انواع دستگاه ویدئو پروژکتور این شرکت طی یک ماه اخیر خبر می‌دهد و می‌گوید: انواع دستگاه‌های این شرکت طی یک ماه گذشته هیچ‌گونه تغییر قیمتی نداشته و دستگاه‌های جدیدی از این مارک نیز هنوز به بازار عرضه نشده است.

طبق اعلام شرکت کانن (کانولا) در حال حاضر به جز ویدئوپروژکتور مدل LV-X۷، سایر دستگاه‌های ویدئوپروژکتور این برند در بازار موجود نیستند.

LV-X۷ در حال حاضر با قیمت یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.