سری جدید دستگاه‌های سینمای خانگی

بازار دیجیتال- سری جدید دستگاه‌های سینمای خانگی سونی طی چند روز گذشته به بازار عرضه شد. «کریمی» مدیر فروش لوازم صوتی و تصویری شرکت سونی (بازرگانی ایران) در این زمینه می‌گوید: طی دو هفته گذشته که عرضه انواع سینماخانگی سونی در بازار داخلی محدود شده بود، سری جدید این محصولات دوباره به بازار عرضه شدند.

به گفته وی، قیمت انواع دستگاه‌های سینمای خانگی سری جدید مدل‌های سابق تغییری نکرده و با همان قیمت به فروش می‌رسند.

DZ-۷۵۰ا،DZ۸۵۰Kا،FXG۹K و DZ۱۵۰ جزو این سری دستگاه‌های عرضه شده به شمار می‌آیند که دارای خروجی HDMI هستند، ضمن اینکه باند آنها با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شده است. این دستگاه‌ها در‌حال‌حاضر با قیمت ۴۱۰، ۴۹۹، ۶۱۱ و ۲۵۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

کریمی همچنین از عرضه دستگاه‌های سینمای خانگی مدل جدید این شرکت برای سه هفته آینده خبر داد و همچنین قیمت انواع دستگاه‌ سینمای خانگی پاناسونیک نیز طی دو هفته اخیر ثابت بوده است.

به گفته نبی‌لو، PT-۵۵۰ وPT-۸۵۰ جزو دستگاه‌های سینمای خانگی موجود این شرکت در بازار محسوب می‌شوند که دارای باندهای بلند و ساب‌ووفر هستند.

این دستگاه‌ها با گارانتی شرکت بانیان الکترونیک به ترتیب با قیمت ۴۲۰ و ۵۳۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین شرکت ال‌جی (گلدیران) از ثبات قیمت انواع دستگاه سینمای خانگی این شرکت خبر داد.

طبق اعلام یکی از مسوولان بخش فروش این شرکت در حال حاضر دو مدل W۱۰۸۰ و W۱۰۷۰ به عنوان جدیدترین دستگاه‌های سینمای خانگی این مارک به شمار می‌آیند که با قیمت ۵۱۰ و ۴۲۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

این دستگاه‌ها به ۴باند بلند و باریک نیز مجهز هستند که از کیفیت صدای بالایی نیز برخوردارند.