رکود در بازار انواع تلویزیون LCD

بازار دیجیتال - بازار انواع تلویزیون LCD طی یک هفته اخیر تاکنون راکد بوده است. طبق اعلام نمایندگی فروش محصولات سونی (بازرگانی ایران) طی یک هفته اخیر برخی از تلویزیون‌های LCD این شرکت با کاهش جزیی قیمت روبه‌رو بوده اند، به طوری که این کاهش قیمت بیشتر در تلویزیون‌های سری V۳۰۰ این شرکت مشهود بوده است.در‌حال‌حاضر مدل‌های ۴۰-V۳۰۰، ۳۲-V۳۰۰ و ۴۶-V۳۰۰ با کاهش قیمت جزیی به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۶۳۰، ۲میلیون و ۳۴۵ و ۳میلیون و ۳۶۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

این در حالی است که سایر تلویزیون‌های این مارک با همان قیمت سابق به فروش می‌رسند.

همچنین شرکت ال‌.جی از ثبات قیمت انواع تلویزیون‌های LCD خود طی یک هفته اخیر خبر داد.

این شرکت اعلام کرد در‌حال‌حاضر تلویزیون‌های LCD مدل‌های، ۴۲-LC۷ ۳۷ن-نLC۴ و ۳۲-LC۴ در بازار سهم بیشتری از فروش را به خود اختصاص داده‌اند. البته قیمت مناسب و جدید بودن این نوع تلویزیون‌ها تا حدود زیادی در فروش آنها تاثیر داشته است.

طبق اعلام شرکت سامسونگ قیمت انواع LCD این شرکت نیز طی هفته گذشته ثابت بوده و تنها مدل LA-۴۰S۸۱B این مارک با کاهش قیمت روبه‌رو بوده است.

این دستگاه که با ویژگی‌هایی چون تجهیز به ورودی USB و HDMI به بازار ارائه شده، در‌حال‌حاضر با قیمت یک میلیون و ۸۹۰هزار تومان به فروش می‌رسند.

این شرکت همچنین اعلام کرد، مدل PS-۵۰C۹۱H از LCDهای سامسونگ در بازار کمیاب شده و به زودی سری دیگری از این مدل به بازار عرضه خواهد شد.

این تلویزیون‌ در‌حال‌حاضر با قیمت ۲میلیون و ۷۹۰هزار تومان به فروش می‌رسد.