ادوبی کالر
دنیای اقتصاد- اگر کارهای گرافیکی و طراحی زیاد انجام می‌دهید و دلتان می‌خواهد در کارهای خود از رنگ‌های بیشتری استفاده کنید بد نیست سری به سایت www. kuler.adobe.com بزنید.
Adobe Kulerیک برنامه کاربردی اینترنتی است که توسط شرکت سیستم‌های ادوبی (Adobe Systems) ساخته شده است و به کاربرانش اجازه می‌دهد ترکیب‌های رنگی مختلف را ایجاد و ذخیره کنند. همچنین هر کدام از این ترکیب ها گنجایش پنج رنگ را دارند. برای استفاده از این سایت، سیستم شما باید به ادوبی فلش (Adobe Flash) مجهز باشد یا اگر از سیستم‌های دسکتاپ استفاده می‌کنید نصب ادوبی ایر (Adobe Air) روی دسکتاپتان الزامی است. بیشتر طرفداران این سایت طراحان وب‌سایت‌ها هستند.
در این سایت همه ترکیب‌های رنگی که ساخته می‌شوند، توسظ خود کاربر نامگذاری وسپس ذخیره می‌شوند و کاربران دیگر به آنها امتیاز می‌دهند. این سایت برای کاربرانش چند بخش برای دسترسی به ترکیب‌های رنگی ثبت شده تهیه کرده که شامل جدیدترین‌ها، بیشترین بازدید شده‌ها و بالاترین امتیاز‌ها است. همچنین یک بخش جالب دیگری هم در سایت وجود دارد که به صورت تصادفی ترکیب‌های رنگی را برایتان به نمایش می‌گذارد.