دنیای‌اقتصاد- این روزها محصولات مجهز به صفحه‌نمایش های لمسی محبوبیت زیادی نزد کاربران کالاهای دیجیتالی و کامپیوتری یافته‌اند. به همین منظور در بازار شاهد عرضه بیشتر کالاهایی هستیم که از این ویژگی بهره‌مندند.
یکی از کالاهایی که در این زمینه محبوبیت زیادی داشته و شاهد حضور نمونه‌های مجهز به صفحه لمسی از آنها در بازار هستیم لپ‌تاپ است که شاهد عرضه برخی از نمونه‌های این لپ‌تاپ‌ها در بازار هستیم. شرکت سونی نیز یک نمونه از این لپ‌تاپ‌های صفحه لمسی را به بازار عرضه کرده است.

این لپ‌تاپ که با مدلFit E15 SVF152190X Touch به بازار عرضه شده است به پردازنده Intel 3537U Core i7 2.00GHz up to 3.10 GHz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت مجهز است.
کارت گرافیکی این لپ‌تاپ صفحه لمسی همNvidia GeForce GT 740M 2048 MB UpTo 4096 MB است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که صفحه نمایش لمسی 6/15 اینچ از نوع LED backlit Full HD touch display و با وضوح تصویر 1920×1080 نقطه در اینچ است.
تجهیز به درایو نوریCD/DVD player / burner، بلوتوث داخلی، کارتخوان، وب‌کم 0/1 مگاپیکسلی HD با سنسور Exmor R، اسپیکرهای داخلی استریو، شبکه LAN : 1000BASE-T/100BASE-TX/10BASE-T Gigabit Ethernet LAN، شبکه بی‌سیم Wireless و... از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ صفحه لمسی باقابلیت است.
از نظر پورت و امکانات ارتباطی هم این لپ‌تاپ به دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، پورت HDMI مجهز است. باتری این لپ‌تاپ هم یک باتری چهار سلولی است با ظرفیت 2670 میلی‌آمپر ساعت که قابلیت کارکرد مداوم طی 3 ساعت و 30 دقیقه را دارد.
در مورد سیستم‌عامل هم باید بگوییم که لپ‌تاپ مذکور از سیستم‌عامل ویندوز هشت بهره‌مند است.
این لپ‌تاپ ۶۹/۲ کیلوگرمی که در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار داخلی عرضه شده است با قیمتی در حدود چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تا چهار میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.