دنیای‌اقتصاد- همزمان با نمایشگاه تله‌کام، همراه اول سیم‌کارت ویژه دانشجویان ارائه می‌کند. تعرفه مکالمه خارج شبکه این سیم‌کارت‌ها مانند سیم‌کارت ‌اعتباری است؛ اما تعرفه تماس داخل شبکه ۶۷۱ ریال و تماس بین این سیم‌کارت‌ها ۵۹۹ ریال است.
در راستای کمک به شکوفایی نسل جوان و پاسخگویی به نیازهای قشر فرهیخته دانشجو، برای اولین بار در کشور، همراه اول با آغاز نمایشگاه تلکام، سیم‌کارت دانشجو عرضه می‌کند. این سیم‌کارت اعتباری که پایین‌ترین نرخ مکالمه را در بین تمامی سیم‌کارت‌های اعتباری کشور دارا است، در ایام چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی - ایران تلکام2013- در محل نمایشگاه به دانشجویان به‌صورت رایگان عرضه می‌شود. بر اساس این گزارش، در طراحی این سیم‌کارت، علاوه بر پاسخگویی به نیازمندی‌های خاص این قشر جوان، طرح‌های دوره‌ای خاصی نیز برنامه‌ریزی شده که از ابتدای آبان ماه (زمان آغاز عرضه سیم‌کارت در سراسر کشور) به‌تدریج اجرا خواهد شد. ثبت نام و خرید سیم‌کارت دانشجو در فروشگاه‌های همراه اول و دفاتر خدمات مشترکان نزدیک به دانشگاه‌های سراسر کشور امکان پذیر است. سیم‌کارت دانشجو فقط در قالب سیم‌کارت اعتباری ارائه شده و تنها دانشجویان (18 تا 26 سال) مجاز به خرید این سیم‌کارت هستند. دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی و کارت ملی می‌توانند برای خرید سیم‌کارت اقدام کنند.
قیمت سیم‌کارت اعتباری دانشجو ۵۰ هزار ریال بوده که برای هر سیم‌کارت ۳۰ هزار ریال (با کسر مالیات ۲۸۵۷۵ریال) شارژ اولیه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ۶۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، ۶۰ عدد پیامک و ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان نیز به مشترکان اهدا می‌شود. تعرفه مکالمه سیم‌کارت دانشجو یکسان است؛ یعنی برای تمامی مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیراوج مصرف، یکسان و برابر با ۶۷۱ ریال در دقیقه است. همچنین تمامی تعرفه‌های مکالمه و ارسال پیامک بین سیم‌کارت‌های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه‌های داخل شبکه این طرح است. تعرفه تمامی مکالمات ما بین سیم‌کارت‌های دانشجو یکسان و برابر ۵۹۹ ریال در دقیقه (پایین‌ترین نرخ مکالمه سیم‌کارت‌ های اعتباری کشور) و تعرفه پیامک‌‌های بین این سیم‌‌کارت‌ها ۹۷ ریال برای پیامک‌های فارسی و ۲۳۰ریال برای پیامک های لاتین است.