خنک‌کننده‌ای برای لپ‌تاپ‌های سبک وزن
دنیای اقتصاد- این روزها کاربران لپ‌تاپ توجه بیشتری به لپ‌تاپ‌هایشان می‌کنند و شیوه‌هایی برای افزایش عمر مفید لپ‌تاپ‌ها به کار می‌بندند.
یکی از این شیوه‌ها استفاده از ابزارهایی مانند پایه‌های خنک‌کننده لپ‌تاپ است که باعث انتقال بهتر حرارت لپ‌تاپ به خارج از دستگاه می‌شود و به این ترتیب لپ‌تاپ دچار آسیب‌های ناشی از حرارت زیاد نمی‌شود.
با توجه به این موضوع در بازار شاهد رشد تقاضا برای این کالا و همچنین رشد تنوع در مورد چنین کالایی هستیم. یکی از برندهایی که در این زمینه محصولاتی به بازار عرضه کرده، Choiix است.
این برند محصولی با نام C-HL۰۱-WS را به بازار عرضه کرده است که مخصوص لپ‌تاپ‌های سبک وزن و باریک نظیر مک‌بوک، مک بوک ایر و نوت‌بوک‌های ۱۴ اینچی و کوچک‌تر است.
دستگاه مذکور دارای دو عدد فن ۶۰ میلیمتری برای به جریان درآوردن هوای بیشتر به منظور کارآیی بیشتر و خنک‌کنندگی موثرتر بوده و در ضمن به پانل آلومینیومی مجهز است و از طراحی قاب‌دار برای تهویه بیشتر و عملکرد خنک کننده بسیار بهتر بهره‌مند است.
فن خنک‌کننده مذکور همچنین دارای ۴ عدد پورت USB برای گسترش اتصال است. این فن خنک‌کننده با قیمتی حدود ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.