اچ پی خدمات پردازش ابری جدید عرضه کرد
همکاران سیستم- شرکت اچ پی خدمات پردازش ابری جدیدی عرضه کرده است که کسب‌وکارهای کاربر به کمک آن می‌‏توانند داده‏‌های کلان خود را با سهولت بیشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.
به گزارش وب‏‌سایت zdnet، اچ پی تحلیلگرهای پردازش ابری جدیدی عرضه کرده است که مبتنی بر پلت‏فرم تحلیلگر داده‏‌های کلان شرکت «هاوِن» (HAVEn) است. کاربران با استفاده از این خدمات می‌‏توانند اطلاعات و داده‌‏های خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند و کارآیی و ارزش برخی فرآیندهای خود را افزایش دهند. افزایش فروش، افزایش عملیات زنجیره تامین، شناسایی مخاطرات امنیتی یا کلاهبرداری‏‌ها از جمله مزایایی است که استفاده از این خدمات برای کسب‌وکار‌ها به همراه دارد.
یکی از تحلیلگران ارشد بخش خدمات کسب‌وکارهای اچ پی در این باره گفته است: استفاده از یک راهکار مبتنی بر داده‏‌های کلان به معنای نوعی سرمایه‌‏گذاری در وقت و پول سازمان‏‌ها است. بخش خدمات کسب و کارهای اچ پی با استفاده از پلت‏فرم هاوِن می‌‏کوشد راه ورود سریع، ساده و کم‏ مخاطره‏‌ای را برای حل مشکلات تجاری کسب و کار‌ها پیش پای آنها بگذارد.
بخش خدمات کسب و کار شرکت اچ‌پی هم‌‏اکنون راهکارهایی همچون هوشمندی تجاری، مدیریت عملیات زنجیره تامین و تحلیل داده‌‏های به دست آمده از حسگرهای مورد استفاده در صنایع مختلف را برای شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها عرضه می‌‏کند.
بر اساس این گزارش، پلت فرم هاون به کسب‌وکارهای مشتری اجازه می‌‏دهد قبل از خرید راهکارهای مبتنی بر داده‌‏های کلان به صورت آزمایشی از آنها استفاده کنند. تجزیه و تحلیل محتوای ایمیل‏‌ها، رسانه‏‌های اجتماعی و سایر محتواهای دیجیتالی و کشف الگوهای حاکم بر این اطلاعات از جمله مزایای استفاده از تحلیلگرهای اچ پی عنوان
شده است.