لپ‌تاپی تازه وارد از اچ پی

دنیای‌اقتصاد- مدل Probook ۴۵۴۰s از لپ‌تاپ‌های جدید و تقریبا ارزان قیمت HP در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده INTEL CORE I۳، رم چهار گیگابایتی (قابل ارتقا تا هشت گیگابایت) و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت است. درایو نوری این لپ‌تاپ هم DVD+/-RW SuperMulti DL است.

لپ‌تاپ مذکو به پردازنده گرافیکی RADEON HD ۷۶۵۰ با ظرفیت حافظه دو گیگابایت است. در نتیجه اگر از برخی از فاکتورها نظیر پردازنده صرف نظر کنید باید بگوییم که این نوت بوک برای انجام امور گرافیکی و گیم گزینه مناسبی است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع HD anti-glare LED-backlit است.

تجهیز به وب کم HP TrueVision HD Webcam with activity LED، دو باند اسپیکر داخلی، تاچ پد مالتی‌تاچ با دکمه خاموش و روشن و... از ویژگی های دیگر این نوت‌بوک است. از لحاظ پورت‌های ارتباطی و سایر امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که لپ‌تاپ تازه‌وارد مذکور به شبکه LAN : ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Gigabit Ethernet LAN، شبکه بی‌سیم Wireless، دو پورت usb ۲.۰، دو پورت USB ۳.۰، پورت HDMI، پورت Ethernet، پورت ۱ RJ-۴۵ و... مجهز است.

باتری این دستگاه هم از نوع Iron lithium و توانw AC power adapter۹۰ است.

این لپ‌تاپ ۳/۲ کیلوگرمی که ابعادی حدود ۸/۲×۶/۲۵×۵/۳۷ سانتی‌متر دارد از سیستم‌عامل DOS بهره‌مند است و با قیمتی در حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است. لپ‌تاپ مذکور گزینه مناسبی برای افرادی است که از لپ‌تاپ انتظاری در حد انجام برخی از امور گرافیکی و گیم را دارند است.

همچنین بهره‌مندی این لپ‌تاپ از پورت‌های ارتباطی گوناگون موجب کاربری و محبوبیت این لپ‌تاپ شده است.