نمایشگر پوشیدنی با دو صفحه نمایش OLED
دنیای‌اقتصاد- محصولات دیجیتال پوشیدنی در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و شرکت‌های تولیدکننده هم به طراحی و تولید این محصولات روی آورده‌اند. شرکت Sony هم یکی از این تولیدکنندگان است که مدتی پیش از نمایشگر پوشیدنی خود پرده برداری کرد. این شرکت حالا محصول جدیدش را به صورت رسمی و پیش سفارش عرضه کرده است.
این نمایشگر پوشیدنی که با مدلHMZ-T۳W به بازار معرفی شده است، مجهز به دو صفحه نمایش OLED است که نشستن در فاصله حدود ۲۰متری از یک نمایشگر ۷۵۰ اینچی را برای کاربر شبیه سازی می‌کند که می‌تواند تجربه‌ای جالب و منحصربه‌فرد باشد.
در حال حاضر تنها نسخه بی‌سیم این نمایشگر برای پیش فروش عرضه شده اما بر اساس اعلام شرکت Sony نسخه سیمی این محصول هم در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد. نسخه بی‌سیم HMZ-T۳W امکان نمایش و استریم ویدئو تا فاصله ۷ متری از منبع را تنها به کمک یک باتری کوچک دارد. علاوه بر اینها کاربران این محصول می‌توانند از طریق پورت ارتباطی micro-HDMI، گجت‌های مختلف مانند تبلت‌ و موبایل هوشمند خودشان را به این نمایشگر پوشیدنی متصل کرده و از تجربه‌ای متفاوت در هنگام تماشای فیلم بهره ببرند.
با این همه، اما شرکت Sony اعلام کرده است که این نمایشگر پوشیدنی‌اش را از ماه نوامبر به صورت رسمی به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. در حال حاضر، اما این محصول به صورت پیش سفارش و با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس است.