هم اسپیکر بی‌سیم، هم ماشین خوانندگی دیجیتال
دنیای اقتصاد- در حالی که اسپیکرهای بی‌سیم و قابل حمل بلوتوثی این روزها طرفداران زیادی در بازار دارند، اما گویا دستگاه‌های خوانندگی دیجیتال هم همچنان طرفداران خاص خود را دارند. حالا اگر محصولی با هر دو این ویژگی‌ها به بازار عرضه شود، احتمالا با استقبال خوبی از طرف کاربران و خریداران مواجه خواهد شد.
حالا گویا اولین اسپیکر هوشمند بی‌سیم با قابلیت سیستم خوانندگی دیجیتال یا کارئو به بازار معرفی شده و قرار است به زودی عرضه شود. این دستگاه که برای استفاده کاربران خانگی طراحی شده، دارای طراحی ظاهری جالبی است که می‌تواند در قسمت‌های مختلف خانه مورد استفاده قرار گیرد و با چیدمان خانه هم به راحتی هماهنگ شود.
این دستگاه می‌تواند در طول روز به عنوان اسپیکر عمل کرده و سپس به ماشین خوانندگی تبدیل بشود. ماشین خوانندگی دیجیتال این دستگاه دارای بیش از ۸ هزار آهنگ پیش فرض است و امکان اتصال بی‌سیم به هر دستگاه مبتنی بر بلوتوث مانند موبایل‌ها، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها را هم دارد. این دستگاه حتی می‌تواند از طریق پورت HDMI به تلویزیون‌ها هم متصل شود. این محصول همچنین از یک میکروفون بی‌سیم هم برای خوانندگی بهره می‌برد.
هر چند هنوز اطلاعاتی درباره قیمت عرضه این دستگاه اعلام نشده، اما گویا قرار است این محصول در اوایل ماه دسامبر آینده به صورت رسمی به بازار عرضه شود.