به گفته کارشناسان گوشی هوشمند Alcatel Idol X+، نخستین محصول در بازار جهانی محسوب می‌شود که به نخستین پردازنده واقعی هشت هسته‌ای ساخت شرکت MediaTek مجهز شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت TCL که مرکز تولیدکننده گوشی‌های هوشمند آلکاتل محسوب می‌شود، چند روز قبل اعلام کرد که به‌زودی محصول جدید خود را با نام Idol X+ روانه بازار می‌کند. اگرچه این گوشی هوشمند در آن زمان چندان مورد توجه قرار نگرفت، اما هم‌اکنون که قابلیت‌های آن اعلام شده توجه هرکاربری را به خود جلب کرده است.این گوشی هوشمند Alcatel Idol X+نام دارد و به گفته کارشناسان، نخستین محصول در بازار جهانی محسوب می‌شود که به نخستین پردازنده واقعی هشت هسته‌ای ساخت شرکت MediaTek مجهز شده است. هنوز کیفیت نمایشگر این گوشی هوشمند به درستی اعلام نشده است، اما مدل قبلی آن با نام Idol X تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذاشت که بر این اساس احتمال می‌رود کیفیت گوشی جدید بالاتر رفته باشد.
شرکت آلکاتل برای این گوشی هوشمند ویژه دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است، تا کاربران امکانات قابل ملاحظه تصویربرداری را نیز در اختیار داشته باشند. شرکت TCL همچنین تایید کرد که برای عرضه این محصول با فروشگاه اینترنتی JD.com همکاری‌هایی را آغاز کرده است که البته هنوز زمان عرضه این محصول و قیمت نهایی آن مشخص نشده است.