اخراج مدیران اصلی بلک‌بری
شرکت بلک‌بری که طی چند ماه گذشته طرح واگذاری خود را به یک شرکت دیگر بررسی می‌کند، مدیرعامل و دیگر مدیران استراتژیک خود را تغییر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، این تغییرات اساسی در سیستم مدیریتی بلک‌بری بیش از تغییر مدیر اصلی این شرکت بوده است. این طور که در اخبار روز جاری اعلام شده، هم‌اکنون مدیر اجرایی، مدیر بازاریابی و مدیر مالی این شرکت تغییر کرده‌اند.
«کریستین تیر» (Kristian Tear) مدیر اجرایی اسبق بلک‌بری به همراه «فرانک بولبن» (Frank Boulben) مدیر بازاریابی در حال ترک کردن این شرکت هستند و هنوز اسامی جایگزینان آنها اعلام نشده است.
«جان چن» (John Chen) مدیرعامل شرکت بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «من از کریستین و فرانک به خاطر زحماتی که برای بلک‌بری کشیدند تشکر می‌کنم.
من در تلاش هستم تا به صورت مستقیم‌تر با گروه‌های زبده و مهندسان و همچنین گروه‌های بازاریابی و فروش محصولات در سراسر جهان همکاری کنم تا بتوانم فعالیت‌های بلک‌بری را تسهیل کنم و نوآوری را در محصولات این شرکت ارائه دهم».
«برایان بیدلکا» (Brian Bidulka) مدیر مالی این شرکت نیز در حال خارج شدن از بلک‌بری است، البته در خبرها آمده است که با خروج او از شرکت بلک‌بری «جیمز یرش» (James Yersh) که از سال ۲۰۰۸ تاکنون با بلک‌بری همکاری می‌کرده است جایگزین وی خواهد
شد.