اسپیکر همه کاره برای علاقه‌مندان به موسیقی و سفر
دنیای اقتصاد- برای علاقه‌مندان به موسیقی استفاده از یک اسپیکر کم حجم، سبک و البته با قدرت و کیفیت پخش مطلوب یک نیاز مهم است.
به ویژه برای آن دسته که مدام در سفر هستند و علاقه‌مند به شنیدن موسیقی به طور گروهی هستند نیاز به اسپیکری که به سادگی به دستگاه پخش‌کننده موسیقی متصل شود بسیارمحسوس است. به همین دلیل برخی از شرکت‌های عرضه‌کننده روی تولید چنین محصولاتی تمرکز کرده‌اند. محصولاتی سبک، کم‌حجم، با قدرت خروجی صدای مطلوب و البته قابلیت اتصال به پخش‌کننده‌های موسیقی از طریق بلوتوث!
شرکت Digitrium یکی از تولید و عرضه‌کنندگان اسپیکر هم با توجه به این نیاز کاربران اسپیکری به بازار عرضه کرده است که دارای تمام ویژگی‌های مذکور است.
این دستگاه که با نام BS-۷۰۰ در بازار شناخته می‌شود حتی می‌تواند نقش یک پخش کننده موسیقی را ایفا کند که دارای طراحی زیبا به همراه صدایی بسیار باکیفیت، بدون نویز(صداهای مزاحم) و رسا است که باید قابلیت بلوتوث و منبع تغذیه باتری قابل شارژ را هم به آنها افزود.
اسپیکر BS-۷۰۰ می‌تواند به صورت بی‌سیم به انواع گوشی موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، پخش‌کننده موسیقی و هر دستگاهی که دارای بلوتوث باشد وصل شود.
همچنین می‌تواند به عنوان یک کار کیت نیز در خودرو مورد استفاده قرار گیرد تا کاربر بدون نیاز به هندزفری درون ماشین بتواند به تماس‌های دریافتی خود پاسخ دهد. به همین جهات می‌توان این دستگاه را یک اسپیکر چندکاره نامید.
اسپیکر چندکاره Digitrium همچنین دارای شیار کارت حافظه است که توانایی پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ microSD و microSDHC را تا ۳۲ گیگابایت دارد و می‌تواند از طریق کابل و با استفاده از جک ۳/۵ میلی‌متری نیز به دستگاه متصل شود.
این دستگاه در رنگ‌های متنوع با قیمت ۷۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.