مدل‌های کنونی گوشی هوشمند اسپانیایی Geeksphone بر مبنای پردازنده کوالکام ساخته‌ شده‌اند و این نخستین باری است که این محصول با پردازنده اینتل به تولید می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند Geeksphone Revolution که به تازگی توسط یک شرکت اسپانیایی تولید شده است، مبتنی بر پردازنده مرکزی Atom Z2560 اینتل با توان 6/1 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر به دست کاربران جهانی می‌رسد. مدل‌های کنونی گوشی هوشمند Geeksphone بر مبنای پردازنده کوالکام ساخته‌ شده‌اند و این نخستین باری است که این محصول با پردازنده اینتل به تولید می‌رسد. گوشی هوشمند Geeksphone Revolution علاوه بر پردازنده مرکزی شامل نمایشگر لمسی 7/4 اینچی از نوع IPS می‌شود و تصاویر در آن با کیفیت 960 در 540 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول که به زودی به دست کاربران جهانی می‌رسد دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد و برای آن باتری 2000 mAh در نظر گرفته شده است.
اگر شایعات منتشر شده در مورد این محصول درست باشد، Geeksphone Revolution در فصل نخست سال ۲۰۱۴ میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد، البته هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.