فرهنگ استفاده از کیف پول الکترونیکی در پرداخت‌های خرد به‌رغم سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیاد، تنها بین ۲۰ درصد از کاربران تلفن‌های هوشمند ایالات متحده برابر با ۴۰ میلیون نفر جا افتاده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گزارش موسسه تحقیقاتی پارک در ایالات متحده آمریکا و در ارتباط با پرداخت‌های الکترونیک و خرد حاکی از این است که ۴۰ میلیون کاربر این کشور که ۲۰ درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند را شامل می‌شوند، حداقل یک بار از کیف پول الکترونیکی در سال ۲۰۱۳ استفاده کرده‌اند. پیش‌بینی شده که رشد این بخش تا سال ۲۰۱۷ به ۲۳ درصد برسد و مجموعا ۱۱۳ میلیون مشترک موبایل را به خود اختصاص دهد.
جنیفر کنت محقق ارشد این موسسه معتقد است؛ بعد از سال‌ها سرمایه‌گذاری و توسعه در این بخش، سرانجام کیف پول الکترونیکی فناوری قابل زیست با مفهوم فراگیر بودن، می‌شود.گزارش آخر سال این مجموعه نیز حاکی از این است که ۵۰ درصد مشتریان الکترونیکی آخر سال، پرداخت خود را از طریق موبایل انجام داده‌اند.
نزدیک به ۳۵ درصد از مشتریان آخر سال میلادی نیز از موبایل خود برای جست‌وجوی کالا و خدمات مورد نیازشان استفاده کرده‌اند و ۳۱ درصد نیز درصدد استفاده از این ابزار برای خریدهای دوران تعطیلات خود بوده‌اند.

۴۰ میلیون آمریکایی با موبایل خرید می‌کنند