مانیتور 4K ارزان قیمت
دنیای‌اقتصاد- در نمایشگاه CES امسال محصولات با کیفیت بالا یا 4K حضور پررنگی داشته و توانستند توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خودشان جلب کنند. درست به همین دلیل هم بود که شرکت‌های مختلف محصولات 4K خودشان را در این نمایشگاه معرفی کردند. شرکت Dell هم یکی از این شرکت‌ها بود که در این نمایشگاه یک نمایشگر 28 اینچی با وضوح 4K به نام P2815Q را رونمایی کرد.
حالا محصولات و تصاویر ۴K از تلویزیون‌ها فراتر رفته و به فضاهای کاری و مانیتورها هم نفوذ کرده‌اند. مانیتور جدید شرکت Dell باعث می‌شود چشمان کاربران در هنگام کار با کامپیوتر سلامت بیشتری داشته باشند. این محصول جدید تصاویر را با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد و ساختاری مشابه مانیتور ۳۲ اینچی UltraSharp این شرکت دارد. مهم‌ترین تفاوت این محصولات در قیمت آنها است. اولترا شارپ ۳۲ اینچی Dell که حدود یک ماه پیش معرفی شده بود با قیمت ۳۳۲۲ دلار عرضه می‌شود، در حالی که مانیتور جدید P۲۸۱۵Q تنها ۷۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.
هرچند هنوز مشخصات دقیق این مانیتور جدید و با کیفیت منتشر نشده است، اما بر اساس اعلام شرکت Dell این مانیتور دارای پورت‌های ارتباطیmini DisplayPort، DisplayPort و پورت USB است.