به روز رسانی گوگل Play Services برای گوشی‌های آندرویدی
شرکت گوگل عرضه نسخه جدید ابزار Google Play Services را به همراه بسیاری از نرم‌افزارهای به‌روز شده خود برای گوشی‌های هوشمند آندرویدی آغاز کرد.
ه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار- نیوز، مراکز توسعه‌دهنده نرم‌افزاری هم‌اکنون نمی‌توانند بر اساس نسخه جدید ابزار عرضه شده از گوگل از محصولات خود پشتیبانی کنند و شرکت گوگل در این زمینه توضیح داده است که این مرکز باید تا پایان دوره زمانی عرضه این نسخه به‌روز شده منتظر بمانند. بنابراین کاربران آندرویدی فعلا نمی‌توانند از فروشگاه اینترنتی گوگل ابزارهای مکمل را در اختیار بگیرند. در بخشی از این ابزار به‌روز شده کاربران می‌توانند بازی‌های موبایلی را به صورت همزمان انجام دهند و به عبارت دیگر، افراد می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را همزمان با دوستان دنبال کنند. این سیستم امکان می‌دهد که به صورت همزمان بین ۲ تا ۸ نفر در بازی حضور یابند.
بر این اساس زمانی که کاربر در گوشی هوشمند خود وارد بازی می‌شود، آخرین اطلاعات آن روی سرویسPlay Services به‌روز می‌شود و دوستان وی می‌توانند به صورت خودکار این اطلاعات را در اختیار بگیرند و به صورت همزمان بازی را با او دنبال کنند. علاوه بر این، گوگل در این ابزار قابلیت جدیدی را با نام Connecting to Play Games عرضه کرده است. در جریان ورود شناسه کاربری و رمز عبور برای کاربر تصاویر متحرک نمایش داده می‌شود.