یک چاپگر چندمنظوره گران‌قیمت با کاربری اداری
نیای اقتصاد- دستگاه‌های چندمنظوره چاپ طی سال‌های اخیر مخاطبان بسیاری یافته و محبوبیت زیادی در بازار ماشین‌های اداری یافته‌اند.
به همین دلیل برندهای مختلف محصولاتی در این زمینه به بازار عرضه کرده و در این زمینه رقابتی شدید با یکدیگر دارند.
یکی از برندهای شناخته شده در این زمینه BROTHER است. این برند یک چاپگر ALL IN ONE با قابلیت و حرفه‌ای برای شرکت‌ها و ادارات بزرگ با حجم کاری روزانه زیاد به بازار عرضه کرده است که البته قیمت گرانی نیز دارد. این دستگاه چاپ چندمنظوره که MFC-۹۴۶۰CDN نام دارد پرینتر چندمنظوره گران‌قیمتی است که مورد توجه کاربران اداری قرار گرفته است.
این پرینتر چهارکاره لیزری که قابلیت پرینت، اسکن، کپی و فکس را دارد و به همین دلیل نسبت به نمونه‌های سه‌کاره که فاقد قابلیت فکس یا اسکن اسناد هستند مخاطبان بیشتری دارد.
این دستگاه همچنین دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت چاپ ۲۴ صفحه رنگی و سیاه و سفید در دقیقه با وضوحdpi ۲۴۰۰×۶۰۰ است. دستگاه چندمنظوره اچ پی قابلیت اسکن اسناد را با عمق 48 بیت و وضوح اپتیکال 1200×2400 نقطه در اینچ دارد. وضوح کپی این دستگاه هم 600×1200 نقطه در اینچ است. این دستگاه به صفحه نمایش پنج اینچی، پورت USB 2.0، پورت Ethernet مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه چندمنظوره سه میلیون و 600 هزار تومان است.