سیم‌کارت آی‌سیم با کد ویژه 0902 آمد
دنیای‌اقتصاد - ایرانسل یک سیم‌کارت دائمی با پیش شماره خاص ۰۹۰۲ را به بازار ارتباطات کشور عرضه کرده است.
این سیم‌کارت‌ها که دارای مالکیت رسمی و خدمات ویژه هستند با حد اعتبار اولیه ۵۰ هزارتومان و از طریق وب‌سایت www.isim.ir عرضه می‌شوند.
متقاضیان آی‌سیم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت
www.isim.ir، شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره موجود، انتخاب و مبلغ مربوطه را به وسیله یکی از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخته و سیم‌کارت آی‌سیم خود را از طریق پست TNT و به صورت رایگان در محل مورد نظر خویش دریافت کنند.
طرح تعرفه پیش‌فرض سیم‌کارت آی‌سیم، طرح نقره‌ای ایرانسل بوده و هزینه خدمات ارتباطی کاربران این دسته از سیم‌کارت‌های ایرانسل، با این تعرفه ویژه و به صورت ثانیه‌ای محاسبه می‌شوند، به گونه‌ای که هزینه هر دقیقه تماس ایرانسلی از طریق سیم‌کارت‌های آی‌سیم در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۸ صبح به ازای هر دقیقه ۳۵۹ ریال و در بازه زمانی ساعت ۸ صبح تا ۲۱، دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال محاسبه می‌شود.
هر دقیقه مکالمه از آی‌سیم با مشترکان تلفن ثابت در هر نقطه از کشور و در تمامی ساعات شبانه‌روز، دقیقه‌ای ۴۹۹ ریال و با مشترکان سایر اپراتورهای تلفن همراه، دقیقه‌ای ۶۲۵ ریال تعیین شده است.
ارسال هر پیامک با نوشتار فارسی از طریق آی‌سیم، ۸۹ ریال و با نوشتار انگلیسی ۱۶۰ ریال برای دارنده این سیم‌کارت‌های ویژه ایرانسل هزینه در بر دارد.
تعرفه تبادل هر کیلوبایت اطلاعات از طریق خدمات اینترنت همراه هم در بازه زمانی ۸ صبح تا ۲ بامداد روز بعد، ۵ ریال و از ساعت ۲ بامداد تا ۸ صبح و همچنین در تمامی ساعات روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۱ ریال تعیین شده است.
از دیگر ویژگی‌های این سیم‌کارت، می‌توان به «مرکز تماس اختصاصی» با شماره ویژه ۹۰۰ اشاره کرد.
براساس اعلام ایرانسل، مشترکان آی‌سیم می‌توانند طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس بگیرند و پرسش‌های خویش را با کارشناسان ایرانسل مطرح کنند. این شماره مختص مشترکان آی‌سیم بوده و به‌منظور تسریع در روند پاسخگویی ایجاد شده است.