دنیای‌اقتصاد- برای کاربران تبلت، نگه داشتن تبلت در دست و کارکردن با آن تا حدودی مشکل است.
این مشکل برای کاربرانی که در شرایط خاص ناچار به استفاده از این دستگاه هستند بیشتر به چشم می‌آید. به همین دلیل ابزارهایی به بازار عرضه شده‌اند که حکم پایه تبلت را داشته و مشکل کاربران را رفع کرده‌اند.
این دستگاه‌های کم‌حجم و ارزان که طرفداران زیادی دارند در برندهای گوناگون و با طراحی‌های متفاوتی به بازار عرضه شده‌اند. همچنین با توجه به استقبال بالااز این پایه‌های نگه‌دارنده تبلت و گوشی، هر روز شرکت‌های بیشتری در این زمینه اقدام به عرضه مدل‌های مختلف به بازار می‌کنند.
یکی از شرکت‌های عرضه‌کننده این محصولات TONB است. این شرکت پایه نگهدارنده TTS-۱۰۰را برای کاربران تبلت به بازار عرضه کرده است. این پایه به کاربر این امکان را می‌دهد تا هنگام رانندگی یا کار با تبلت آن را در برابر سطح چشمان خود نگه داشته و به راحتی از دستگاه استفاده کند.
پایه نگه‌دارنده تبلت TONB مناسب برای تبلت‌های ۷ تا ۱۰ اینچی در هر دو وضعیت افقی و عمودی بوده و دارای ویژگی‌هایی چون، قابلیت تنظیم ارتفاع و پایه، قابل تنظیم برای ایجاد زاویه مورد نظر کاربر و سازگاری انواع و اقسام تبلت‌ها با برندهای گوناگون است.
همچنین از این وسیله می‌توان در ثابت نگه‌داشتن سایر وسایل الکترونیکی اعم از EBOOK، GPS و... استفاده کرد. این پایه نگه‌دارنده قابلیت چرخش
۳۶۰ درجه را نیز دارد.
البته باید این موضوع را مدنظر قرار دهید که استفاده از تبلت و گوشی حین رانندگی علاوه بر اینکه خطرناک است، منع قانونی نیز دارد. در هر حال پایه نگهدارنده تبلت TONB با قیمتی در حدود ۳۷ هزار تومان به بازار عرضه شده است.