تبلت هیبریدی محبوب از خانواده ایسر
دنیای‌اقتصاد- مدل P3-171 - A از تبلت‌های هیبریدی جدید از خانواده ایسر است.
Aspire P۳ از دو قسمت مجزا ساخته شده است که قسمت اصلی این دستگاه، یک تبلت ۶/۱۱ اینچی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ است. ضخامت این تبلت ۱۰ میلی‌متر و وزن آن در حدود ۷۹۰ گرم است که در مقایسه با تبلت‌های ویندوزی دیگر مانند Microsoft Surface Pro، سبک‌تر و باریک‌تر محسوب می‌شود.
دومین قسمتی که در جعبه این دستگاه وجود دارد، داک کیبورد بلوتوث پلاستیکی و محافظ آلومینیومی آن است. بخش محافظ این قسمت آلومینیومی بوده و دارای یک روکش مات است که مقاومت خوبی در برابر جذب گرد و غبار و اثر انگشت نشان می‌دهد.
این تبلت هیبریدی که گفته می شود در رقابت با تبلت‌های TAICHI ایسوس و VAIO Duo سونی به بازارعرضه شده از سیستم‌عامل ویندوز هشت بهره‌مند است و در ضمن به پردازنده Intel ۳۲۲۹Y Core i۳ ۱.۴۰ GHz مجهز است.
تجهیز به رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII، هارددیسک ۱۲۰ گیگابایتی و پردازنده گرافیکیIntel HD Graphics ۴۰۰۰ از دیگر ویژگی‌های این تبلت هیبریدی است. در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که ایسر این تبلت را با صفحه نمایش ۱۱ اینچی مولتی تاچ طراحی و تولید کرده است. وضوح تصویر صفحه نمایش این تبلت ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل است.
تجهیز به بلوتوث داخلی، تجهیز به دو دوربین HD در جلو و عقب، اسپیکر دالبی، شبکه بی‌سیم Wireless، پورت HD MI، یک پورت USB ۳.۰ از قابلیت‌های دیگر تبلت هیبریدی جدید ایسر است.
همچنین یک فن و دو دریچه‌ کوچک وظیفه خنک نگه‌داشتن قطعات داخلی Aspire P۳ را بر عهده دارند.
ایسر روی این تبلت، باتری چهار سلولی با قابلیت کارکرد ۶ ساعت قرار داده است. این تبلت ۳۳/۱ کیلوگرمی با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.