موبنا- شرکت HTC به منظور تعویض گوشی‏هایی که صفحه نمایش آنها شکسته در آمریکا فراخوان داد.
شرکت HTC در آمریکا اعلام کرد که طرحی با نام HTC Advantage ارائه کرده که براساس آن کاربرانی که صفحه نمایش گوشی‏های‏شان به هر دلیلی شکسته شده، می‏توانند به دفاتر این شرکت در آمریکا مراجعه کرده و نسبت به تعویض گوشی‏ خود اقدام کنند.HTC Advantage طرحی است که به کاربران آمریکایی امکان می‏دهد که به شکل رایگان هر مدل از گوشی‏های برند ا‏چ‏تی‏سی را تعویض کنند.
گزارش‏ها حاکی است که HTC به‏روزرسانی گوشی‏هایش را با آخرین نسخه از سیستم‏عامل آندروید برای دو سال پس از عرضه ادامه می‏دهد و به کاربران آمریکایی این فرصت را داده که اگر گوشی آنها در ۶ ماه ابتدایی خرید دچار شکستگی شود اچ‏تی‏سی گوشی آنها را به شکل رایگان تعویض می‏کند.
به گفته جان مک‏نزی، مدیر آمریکایی اچ‏تی‏سی، این شرکت برآورد کرده که مردم هزینه زیادی صرف خرید گوشی‏های هوشمند می‏کنند تا جدیدترین و پیشرفته‏ترین محصولات موبایلی را خریداری کنند، بنابراین HTC برای اطمینان از وفاداری کاربران درصدد است در به روز رسانی گوشی‏ها و در صورت آسیب دیدن به آنها کمک کند. بنابراین در تاریخ فعالیت HTC برای نخستین بار قصد دارد از سرمایه گذاری مردم برای خرید گوشی‏های اچ‏تی‏سی پشتیبانی کند.