Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است
سایت رایورز- سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را با نام Galaxy S5 Zoom و با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی عرضه می‏کند.
این شرکت که هنوز بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S۵ را روانه بازار نکرده است، این روزها می‏کوشد ویرایش ویژه‏ای از این محصول را برای علاقه‏مندان به حرفه عکاسی تکمیل کند.
این محصول که هم‏اکنون با نام SM-C۱۱۵ شناخته می‏شود، از ابتدای سال جاری میلادی، مورد آزمایش قرار گرفته است. شرکت سامسونگ روی گوشی هوشمند Galaxy S۵Zoom نسخه ۴.۴.۲ سیستم‏عامل آندروید را نصب کرده است و گفته می‏شود که نمایشگر لمسی ۸/۴ اینچی آن می‏تواند تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.
این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و به تراشه Exynos ۵ Hexa مجهز شده است. نمایشگر گوشی هوشمند سامسونگ هم قادر است به صورت همزمان لمس پنج انگشت را تشخیص دهد و نسبت به هر یک از آنها عکس‏العمل مناسب نشان دهد.
این گوشی هوشمند به دوربین دیجیتالی ۱۹ مگاپیکسلی مجهز است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی ضبط می‏شوند. همچنین برای این محصول دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل مخصوص تماس‏های تصویری در نظر گرفته شده است.
اطلاعات مرکز GFXBench نشان می‏دهد که این گوشی هوشمند دو پردازنده Cortex-A۱۵ را در خود جای داده است که هر یک از هسته‏های پردازشگر در آن با توان۷/۱ گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.
از دیگر امکانات گوشی Galaxy S۵ Zoom سامسونگ می‏توان به رم ۲ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Mali-۶۲۴۴، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، رابط کاربری TouchWiz، فناوری ارتباطی کوتاه‏بورد NFC، ورودی خارجی سیم‌کارت و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.