لپ‌تاپ‌های انعطاف‌پذیر با امکانات مختلف
دنیای‌اقتصاد- شرکت Lenovo اخیرا لپ‌تاپ‌های جدید سری Flex 2 خودش را به بازار معرفی کرده است.
این لپ‌تاپ‌ها که در ۲ اندازه ۱۴ و ۶/۱۵ اینچی طراحی و تولید شده‌اند، ساختار سخت‌افزاری کاملا مشابهی دارند. همانطور که از نام این لپ‌تاپ‌ها مشخص است، این محصولات ساختار انعطاف‌پذیری داشته و صفحه نمایش آنها می‌تواند چرخش ۳۰۰ درجه داشته باشد. به این ترتیب کاربران این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند با استفاده از صفحه نمایش چرخان و لمسی آنها از این محصولات به‌عنوان تبلت هم استفاده کنند.
هر دو این لپ‌تاپ‌ها مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۱/۸ بوده و امکانات مختلفی مانند پخش صدای دالبی از طریق اسپیکرهای قدرتمند استریو، ۲ میکروفون دیجیتالی با کیفیت و البته وب‌کم ۷۲۰ پیکسلی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. خریداران می‌توانند این لپ‌تاپ‌ها را با ساختار پردازنده Core i۷ شرکت Intel در کنار کارت گرافیک NVIDIA GeForce یا پردازنده A۸ شرکت AMD در کنار کارت گرافیک AMD Radeon R۵ M۲۳۰ انتخاب کرده و بخرند.
این در حالی است که برای فضای ذخیره‌سازی، خریداران این لپ‌تاپ‌های انعطاف‌پذیر گزینه‌های مختلفی از هارد درایو یک ترابایتی SSD یا هارد درایو ۲۵۶ گیگابایتی SSD را در اختیار دارند. به این ترتیب کاربران و خریداران این لپ‌تاپ‌ها می‌توانند محصول مورد نظرشان را براساس نوع کاربری و سلیقه خودشان شخصی‌سازی کنند.
شرکت Lenovo اعلام کرده است که لپ‌تاپ‌های سری Flex ۲ را از ابتدای ماه ژوئن و با قیمت پایه ۴۲۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.