سیلیکون پاور باتری موبایل می‌سازد
ایتنا- کمپانی سیلیکون‌پاور یکی از عرضه‌کنندگان مطرح محصولات مرتبط با حافظه در دنیا شامل فلش‌مموری، هارد اکسترنال، SSD، کارت حافظه و پاور بانک با تولید باتری‌های موبایل و عرضه آن در بازار ایران به‌عنوان نخستین کشور، طیف محصولات خود را گسترش داد.
باتری‏های Silicon Power در بیش از ۴۰ مدل عرضه شده‏اند که بیشتر گوشی‏های تلفن همراه موجود در بازار کشور را پشتیبانی ‏کرده و پاسخگوی نیاز اغلب کاربران خواهند بود.با توجه به مشکلات عدیده‏ای که همواره کاربران ایرانی از حیث کیفیت و خدمات پس از فروش باتری‌های موبایل با آن روبه‌رو بوده‏اند، می‏توان گفت که محصولات این کمپانی تایوانی تا حد زیادی این مشکلات را رفع خواهد کرد.
کمپانی SP در تولید این باتری‏ها که در بسته‏بندی بسیار شیک به بازار عرضه شده‏اند، بیش از هر مساله دیگری کیفیت را مورد توجه قرار داده است.
در حال حاضر بازار ایران از باتری‏های عمدتا چینی بی‌کیفیت که قیمت پایینی دارند پر شده است. این باتری‏ها معمولا عمر مصرف بسیار پایینی دارند و پس از یک دوره کوتاه مصرف، کارآیی خود را از دست می‏دهند، به این نحو که معمولا به سرعت شارژ می‏شوند و در کوتاه‏ترین زمان نیز شارژ خالی می‏کنند.به گفته مسوولان سیلیکون پاور، کیفیت و قیمت مناسب ۲ فاکتور بسیار مهم در ارائه این باتری‏ها است و با در نظر گرفتن همین مساله نیز امید می‏رود که با استفاده از این کالاهای استاندارد دیگر شاهد مشکلات یاد شده برای کاربران نباشیم.تنها عرضه‌کننده رسمی این محصول در ایران شرکت داده‌پرداز رایانه متین است که آن را با گارانتی ۶ ماهه در اختیار کاربران قرار می‏دهد.