دوربین بدون آینه با بدنه آلومینیومی مدرن
دنیای‌اقتصاد- شرکت قدیمی و شناخته شده Leica به‌تازگی دوربین عکاسی جدیدی را رونمایی کرده است که می‌تواند توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند. این دوربین در دسته محصولات بدون آینه قرار می‌گیرد و همچنین قابلیت تعویض لنز را هم دارد.
این دوربین با نام Leica T به بازار معرفی شده است و از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی از نوع APS-C هم بهره می‌برد. این دوربین که بدنه‌ای تمام آلومینیومی دارد، طراحی ساده‌ای داشته و به نظر می‌رسد برای بسیاری از خریداران جالب توجه باشد.
Lecia T دارای صفحه نمایش لمسی ۷/۳ اینچی است که کار عکاسی و منظره‌یابی با آن را برای کاربرانش راحت‌تر می‌کند. حسگر این دوربین حداکثر حساسیت ۱۲۵۰۰ را در هنگام عکاسی دارد و قابلیت فیلمبرداری با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین همچنین امکان عکاسی پشت سرهم با سرعت پنج فریم در هر ثانیه را هم دارد.
از دیگر امکانات دوربین جدید Leica T می‌توان به Wi-Fi برای اتصال به ابزارهای مختلف مانند موبایل‌های هوشمند یا کامپیوترهای شخصی و پشتیبانی از لنزهای سری T این شرکت بهره می‌برد. شرکت Leica اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را از تابستان امسال و با قیمت ۱۸۵۰ دلار تنها برای بدنه به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.