مانیتوری با کیفیت 4k

دنیای‌اقتصاد: این روزها کیفیت اهمیت زیادی نزد گروهی از کاربران کالاهای کامپیوتری دارد. کاربرانی که قیمت، گزینه چندان مهمی نزد آنها نیست و کیفیت دستگاه برایشان اهمیت دارد. به همین دلیل شرکت‌های تولید و عرضه‌کننده، اقدام به تولید محصولاتی ویژه برای مشتریان خاص خود

کرده‌اند.

دل یکی از این شرکت‌ها است که یک مانیتور گیمینگ حرفه‌ای برای کاربران حرفه‌ای خود به بازار معرفی کرده است. این مانیتور که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت ۴k را دارد UP۳۲۱۴Q نام دارد. این مانیتور مبتنی بر تکنولوژی IGZO بوده و تصاویر را با وضوح ۴k و برابر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. صفحه نمایش این مانیتور هم ۵/۳۱ اینچ با نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به یک است. زاویه دید این مانیتور هم ۱۷۸ درجه افقی و عمودی و زمان پاسخگویی آن برابر ۸ میلی‌ثانیه است.

همچنین شدت روشنایی مانیتور سایز بزرگ دل ۳۵۰ انسی‌لومن است. UP۳۲۱۴Q مجهز به چهار پورت USB ۳.۰ بوده و از پورت‌های HDMI، DisplayPort و mini DisplayPort هم بهره می‌برد. این مانیتور برای گیمرها، تدوینگران و گرافیست‌ها و در کل کاربران حرفه‌ای به بازار عرضه شده است. قیمت در نظر گرفته شده برای این مانیتور حدود ۳۵۰۰ دلار است.