شرکت سیلزفورس راهکار همراه خوﺩ را به روز کرﺩ
شرکت سیلزفورس، بزرگ‌ترین عرضه‏کننده راهکارهای پردازش ابری در دنیای کسب و کارها نرم‏افزار همراه خود را که salesforce 1 نام دارد، به روز کرده است.

به گزارش وب‏سایت pcworld، شرکت سیلزفورس که می‏‏کوشد بر راهکارهای همراه بیشتر تمرکز کند، اپلیکیشن همراه خود را به روز کرده است. قابلیت‏‏های جدیدی که سیلزفورس به این راهکار افزوده است، اجازه استفاده گسترده‏‏تر از داده‏‏های نرم‏‏افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) این شرکت را به مشتریان می‏‏دهد. سیلزفورس قابلیت‏‏های گزارش‏‏دهی این راهکار را نیز افزایش داده است. نسخه قبلی این نرم‏‏افزار به کاربران اجازه می‏‏داد گزارش‏‏ها و داشبوردهای معمولی مربوط به نرم‏‏افزار مدیریت ارتباط با مشتری را مشاهده کنند، اما قابلیت‏‏های جدیدی که سیلزفورس به این نرم‏‏افزار افزوده است به آنها اجازه می‏‏دهد در این گزارش‏‏ها عمیق‏‏تر شوند.

تاد اندرز، مدیر ارشد بخش تحلیلگرهای سیلزفورس در این باره گفته است: این به‏‏روزرسانی بخشی از طرح «سرمایه‏‏گذاری بزرگی»است که شرکت سیلزفورس در چند سال اخیر دنبال می‏‏کند. مشتریان ما علاقه زیادی به قابلیت‏‏های گزارش‏‏دهی این راهکار دارند. ما مشتریانی داریم که می‏‏گویند: «من هرگز به رستوران نمی‏‏روم مگر اینکه در آنجا اول گزارش‏‏های بخش Yelpاین نرم‏‏افزار را مرور کنم.»این مشتریان نمی‏‏خواهند بدون دسترسی به اطلاعات مربوطه برای کسب و کار خود تصمیمی بگیرند. شرکت سیلزفورس همچنین مجموعه جدیدی از رابط‏‏های برنامه‏‏نویسی کاربردی (APIs) برای گزارش‏‏دهی و قابلیت‏‏های داشبورد به این نسخه افزوده است که امکان افزودن گزارش‏‏ها به هر نرم‏‏افزاری، اعم از نرم‏‏افزارهای شرکت سیلزفورس یا نرم‏‏افزارهای شرکت‌های طرف ثالث را به کاربران می‏‏دهد. این رابط‏‏ها با کتابخانه‏‏های نمودارکشی منبع‏‏بازی مثل گوگل چارت یا چارت دات جی اس (Chart.js)

سازگار هستند.