خبرگزاری فارس: با تشدید تلاش‌های کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا برای تغییر قوانین بی‌طرفی اینترنت عده‌ای از مخالفان عصبانی این کمیسیون به وب‌سایت آن حمله کردند. در جریان این حمله سایت یاد شده مختل شده و امکان ارسال بازخورد برای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و اظهار نظر در مورد تصمیمات آن از بین رفت. کمیسیون یاد شده می‌گوید، مشکل یاد شده بعد از مدتی برطرف شده است.

این کمیسیون به منتقدان خود تا دو روز دیگر فرصت داده که نظراتشان را در مورد تغییرات یاد شده اعلام کنند. در صورت نهایی شدن این تغییرات ممکن است افراد و شرکت‌های ثروتمند برای دسترسی به منابع وب از مزیت‌هایی نسبت به سایرین برخوردار شوند و برای مثال بتوانند با صرف پول بیشتر پهنای باند بیشتری را به وب‌سایت‌های وابسته به خود اختصاص دهند.

البته برخی کاربران می‌گویند سیستم ارسال نقد و بازخورد سایت این کمیسیون کماکان دچار نقص فنی است و به همین علت ترجیح داده‌اند این نقدها رابه طور سرگشاده روی فضای مجازی منتشر کنند. عده دیگری از این منتقدان هم که از عملکرد کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا عصبانی هستند، می‌گویند مجددا برای هک کردن و تغییر چهره این سایت دست به کار شده اند.