باشگاهی همراه شما

دنیای اقتصاد: ‌این روزها با وجود اپلیکیشن‌ها انجام هر کار سختی به آسانی صورت می‌گیرد. برای مثال اگر می‌خواهید وزنتان را کم کنید اما حوصله یا وقت رفتن به باشگاه را ندارید می‌توانید از اپ‌های مخصوص تناسب اندام و ورزشی استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی Nike Training Club است. اپی که می‌تواند گزینه خوبی برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام باشد. با کمک این اپلیکیشن یک مربی ورزشی حرفه‌ای همیشه همراه شماست و شما می‌توانید، یک باشگاه را در خانه خود داشته باشید. این اپ تمرینات متنوعی را برای افراد مختلف در سطوح معمولی تا حرفه‌ای در نظر گرفته است که شما می‌توانید بسته به شرایط آمادگی بدنی خود هر کدام از این سطح‌ها را انتخاب کنید.

برای شروع کار هدفتان را از ورزش کردن مشخص کنید یعنی اینکه می‌خواهید به کمک این اپ وزنتان را کم کنید یا اینکه بدنی قوی و عضلانی داشته باشید. بعد از انتخاب سطح مورد نظر، لیستی از تمرین‌ها برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

هر تمرین مرحله به مرحله همراه با عکس توضیحات لازم را به شما می‌دهد. اگر این توضیحات برایتان کافی نبود می‌توانید از فیلم‌های چند ثانیه‌ای موجود برای هر تمرین استفاده کنید.

یکی دیگر از جذابیت‌های اپلیکیشن Nike Training Club امکان پخش موسیقی است شما برای پخش موسیقی هم می‌توانید از گالری خود اپ استفاده کنید یا آهنگ‌های دلخواه خودتان را انتخاب و پخش کنید. این نرم‌افزار به صورت رایگان در اختیار کاربران ios و اندروید قرار گرفته است. قبل از نصب این اپ باید بگویم حجم آن کمی بالا است و باید در دانلود و نصب آن روی گوشی خود صبوری به خرج دهید.