امارات از دیروز فروش آی‌فون ۶ را آغاز کرد

آی‌تی ایران: امارات از دیروز فروش آی‌فون ۶ و ۶ پلاس را آغاز کرد. فروش آی‌فون ۶ و ۶ پلاس از روز جمعه در بیش از ۲۰ کشور جهان از جمله امارات و ترکیه آغاز شده است. براساس این گزارش شرکت اپل از دیروز فروش خود را در این کشورها آغاز کرده است: اتریش، بلژیک، دانمارک، ‏ فنلاند، ایرلند، ایتالیا، لیختن‏اشتاین، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال، قطر، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، ترکیه و امارات متحده عربی.

اپل انتظار دارد که فروش همزمان گوشی پرچمدار خود در این کشورها با استقبال گسترده‏ای روبه‌رو شود؛ درست همانند چیزی که در کشورهایی چون آمریکا، استرالیا، انگلیس و سنگاپور و در مقابل فروشگاه‏های اپل رخ داد.

اپل ابتدا آی‌فون ۶ را در هشت کشور عرضه کرد و تصمیم دارد تا پایان سال این محصولات جدید را در ۱۱۵ کشور عرضه کند.

اپراتور اتصالات روز پنج‏شنبه گذشته تایید کرد که فروش آی‌فون ۶ و ۶ پلاس از روز شنبه در این کشور آغاز می‏شود. بنابراین گزارش اتصالات فروش دو مدل ۱۶ گیگابایتی آی‌فون ۶ و ۶ پلاس را تحت قرارداد و بدون پیش‏پرداخت آغاز می‏کند. همچنین فروشگاه اپل در امارات هم از دیروز فروش آی‌فون ۶ را با قیمت ۲۵۹۹ درهم (۲ میلیون و ۲۲۶ هزارتومان) و آی‌فون ۶ پلاس را با قیمت ۲۹۹۹ درهم (۲ میلیون و ۶۱۵ هزارتومان) آغاز کرد.

انتظار می‏رود با عرضه آی‌فون ۶ و ۶ پلاس در امارات قیمت غیر واقعی آی‌فون در بازار ایران طی روزهای آینده به سرعت شکسته شده و به قیمت جهانی آن نزدیک شود.