خبرگزاری فارس: برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و کوچک در آمریکا با نزدیک شدن به Black Friday یا جمعه سیاه درصدد ارائه تخفیف‌های خاص برای خریداران تبلت‌های اپل هستند. به گزارش ولیوواک، در روز جمعه سیاه تخفیف‌های ویژه‌ای به خریداران داده می‌شود و امسال هم علاقه‌مندان به آی‌پد خوش‌شانس خواهند بود. زیرا ۷۵ دلار تخفیف برای آی‌پدمینی ۳ و ۱۰۰ دلار تخفیف برای آی‌پدایر ۲ در نظر گرفته شده است. تحفیف‌های مذکور برای همه مدل‌های این دستگاه‌ها اعم از ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت اعمال می‌شود. البته برخی دیگر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای قصد دارند در این زمینه تخفیف بدهند، اما رقم آن هنوز مشخص نشده است.

قرار است اعمال این تخفیف از ۵ بعداز ظهر روز شکرگزاری آغاز شده و در روز بعد هم ادامه یابد. تخفیف یاد شده برای آی‌پدمینی ۳ تا ۲۹ نوامبر برقرار خواهد بود و با این حساب مدل ۱۶ گیگابایتی آن به قیمت ۹۹/۳۲۴۳ دلار به فروش می‌رسد.

اما این تخفیف شامل تبلت‌های ساخت دیگر شرکت‌ها نیز می‌شود. به عنوان مثال تبلت سرفیس ۲ با ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار تخفیف به فروش خواهد رسید. تبلت ۷ اینچی Asus MeMo Pad با پردازنده‌های اینتل هم به قیمت ۱۰۰ دلار عرضه می‌شود.

قرار است Galaxy Tab S از نوع ۳۲ گیگابایتی هم با قیمت ۴۵۰ دلار و Galaxy Tab Pro با نمایشگر ۴/۸ اینچی به قیمت ۲۰۰ دلار عرضه شود.