ایسنا: اولین فبلت اپل (ترکیبی از تبلت و تلفن هوشمند) آی‌فون ۶ پلاس بود که توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند، اما طبق تحقیقات جدید، مشابه جمع و جورتر آن یعنی آی‌فون ۶، توانسته است تاکنون نسخه‏های بیشتری را نسبت به این فبلت به فروش برساند. تخمین زده شده که ۸۰ درصد مدل‏های جدیدی را که با برند اپل به فروش رفته است، تلفن آی‌فون شش ۷/۴ اینچی تشکیل می‏دهد و در این نسبت آی‌فون ۶ پلاس ۵/۵ اینچی تنها توانسته است ۲۰درصد بازار تلفن اپل را به خود اختصاص دهد.

براساس اطلاعات سایت NBC NEWS با توجه به وجود تفاوت‏های عمیق و انکارناپذیر کارکردی بین دو مدل آی‌فون ۶ و آی‌فون ۶ پلاس این امری طبیعی است که آی‌فون ۶ پلاس بتواند تنها یک سهم یک پنجمی از فروش آی‌فون در جهان را از آن خود کند. دو مدل جدید آی‌فون در تاریخ نهم سپتامبر سال میلادی جاری (۲۰۱۴) رونمایی شدند که این امر شور و شوق زیادی را بین دوستداران تکنولوژی ایجاد کرده و بسیاری را علاقه مند کرد که برای تجربه استفاده از مدل جدید آی‌فون ساعت‏ها وقت خود را در صف‏های طولانی بگذرانند. در نخستین هفته فروش مدل‏های جدید آی‌فون، این تلفن‏های همراه هوشمند توانستند به میزان ۱۰ میلیون نسخه به فروش برسند که از فروش ۹ میلیونی مدل قبلی آی‌فون در سال گذشته بیشتر بود.

اگرچه در کشورهای غربی عموما استقبال از تلفن‏های هوشمند با سایز متوسط بیشتر است اما نمی‏توان این قاعده را به کشورهای آسیایی نیز تعمیم داد.

آی‌فون‏های کوچک بهتر می‏فروشند