ورک استیشن جدید برای انیماتورها

دنیای اقتصاد: شرکت ایسوس که یکی از تولیدکنندگان فعال بازار در زمینه محصولات حوزه شبکه است، به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است. جدیدترین محصول این شرکت مادربورد Z۱۰PE-D۸ است که بر مبنای چیپست C۶۱۲ اینتل طراحی و به دو سکوت پردازنده مجهز شده است که از خانواده پردازنده‌های Xeon E۵-۲۶۰۰ پشتیبانی می‌کنند. این مادربورد هفت اسلات PCIe ۳.۰، امکانات لازم برای پیکربندی RAID، کارت‌های حافظه SSD، کارت‌های ضبط ویدئو و سایر تجهیزات پرسرعت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ایسوس مادربورد Z۱۰PE-D۸ از سیستم‌های خنک‌کنندگی و همچنین خازن‌های ژاپنی با کیفیت و سیستم کنترل سرعت فن استفاده کرده است که در نهایت مصرف انرژی دستگاه را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است. مادربوردهای SS EEB (Server System Infrastructure Enterprise Electronics Bay) جدید ایسوس از فضای ذخیره‌سازی بالا شامل کارت ASUS PIKE II و قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های PCIe ۳.۰ x۴ M.۲ برخوردار هستند. این مادربوردها از مزایای ASUS Q-Code Logger برای مراقبت ساده‌تر و همچنین Dr. Power LED برای مشاهده وضعیت‌های نامتعارف برق سیستم هم بهره می‌برند. مادربورد Z۱۰PE-D۸ به ساختاری مجهز شده است که بتواند حداکثر از چهار کارت گرافیکی دو اسلات پشتیبانی کند. هر دو ساختار ۴-Way NVIDIA GeForce SLI و AMD CrossFireX توسط این مادربورد ایسوس پشتیبانی می‌شوند، بنابراین Z۱۰PE-D۸ بهترین انتخاب برای کاربران حرفه‌ای است که به کارهای گرافیکی قدرتمند طراحی، مدل سازی و تحقیقات پزشکی و همچنین استفاده از اپلیکیشن‌های شبیه‌سازی که نیازمند قدرت پردازشی بالا هستند. مادربورد Z۱۰PE-D۸ تجهیزات با کیفیتی را در اختیار دارد که مصرف انرژی دستگاه را به حداقل برسانند. این تجهیزات شامل تکنولوژی Dr.MOS برای کاهش فضای اشغال شده و همچنین کاهش دمای دستگاه حین عملیات‌های سنگین و همچنین چوک‌های

Beat Thermal Chokes II اختصاصی ایسوس است. طراحی جدید این چوک‌های حرارتی پایداری بیشتر و تا ۹۴ درصد صرفه‌جویی در مصرف انرژی در حالت عادی دستگاه را در پی دارد. طراحی ویژه فن‌ها دمای چوک‌ها را تا ۵ درجه پایین‌تر نگه می‌دارد تا پایداری و ثبات بیشتری را برای مادربورد فراهم سازند. مادربورد Z۱۰PE-D۸ کانکتور برق ProCool را که توسط ایسوس طراحی شده است را در اختیار دارد.

ProCool نسبت به کانکتورهای برق رایج، تفاوت‌های زیادی دارد و بهترین و مطمئن‌ترین اتصال را به مادربورد تضمین می‌کند. این طراحی بسیار قوی‌تر است و در مصرف انرژی دستگاه هم تاثیر دارد و مقاومت کمتر، پراکندگی بیشتر گرما و دمای عملیاتی خنک‌تر را فراهم می‌سازد.