شاکیان قبض همراه اول به سامانه اطلاع‏رسانی اپراتور مراجعه کنند

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری اعلام کرد: مشترکان دارنده سیم‏کارت همراه اول که در مورد صورتحساب قبوض خود شکایت دارند می‏توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‏رسانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شکایت خود را از اپراتور پیگیری کنند. غلامرضا داداش‏زاده گفت: برخی مشترکان از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده، نشان‏دهنده عدم تغییر در تعرفه‏های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکان از سرویس‏های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان‌دوره‏ای در شبکه همراه اول است.

وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکین گفت: مشترکین می‏توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکین اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کنند و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.

داداش‏زاده با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‏های اعمال‌شده تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‏های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‏های اعمال شده نظارت می‏کند و در حال حاضر تعرفه‏های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

شاکیان قبض همراه اول به سامانه اطلاع‏رسانی اپراتور مراجعه کنند