ایسنا: شرکت سونی اعلام کرد از زمان شروع عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ در سال گذشته ۵/۱۸ میلیون دستگاه از این محصول را به فروش رسانده است. به گزارش ان دی تی وی،‌ این درحالی است که سونی تا پایان اکتبر ۲۰۱۴ تنها ۵/۱۳ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن ۴ به فروش رسانده بود و نشان می‌دهد که در دوران تعطیلات کریسمس فصل پرفروغی از فروش این محصول را پشت سر گذاشته است. به علاوه سونی اعلام کرد ۵/۱۰ میلیون کاربر در سرویس پلی استیشن پلاس عضویت دارند که به کاربران ماهانه بازی‌های دیجیتال رایگان و امکان بازی آنلاین را ارائه می‌دهد. تعداد کاربران پلی استیشن پلاس در پایان اکتبر ۲۰۱۴ میلادی ۹/۷ میلیون نفر بود. این آمار در شرایطی است که شبکه پلی استیشن سونی در روزهای بیست و چهارم تا بیست و نهم دسامبر هدف حمله هکرها قرار گرفته و از دسترس خارج شده بود. ایسنا: شرکت سونی اعلام کرد از زمان شروع عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ در سال گذشته ۵/۱۸ میلیون دستگاه از این محصول را به فروش رسانده است.

به گزارش ان دی تی وی،‌ این درحالی است که سونی تا پایان اکتبر ۲۰۱۴ تنها ۵/۱۳ میلیون دستگاه کنسول پلی‌استیشن ۴ به فروش رسانده بود و نشان می‌دهد که در دوران تعطیلات کریسمس فصل پرفروغی از فروش این محصول را پشت سر گذاشته است. به علاوه سونی اعلام کرد ۵/۱۰ میلیون کاربر در سرویس پلی استیشن پلاس عضویت دارند که به کاربران ماهانه بازی‌های دیجیتال رایگان و امکان بازی آنلاین را ارائه می‌دهد.

تعداد کاربران پلی استیشن پلاس در پایان اکتبر ۲۰۱۴ میلادی ۹/۷ میلیون نفر بود.

این آمار در شرایطی است که شبکه پلی استیشن سونی در روزهای بیست و چهارم تا بیست و نهم دسامبر هدف حمله هکرها قرار گرفته و از دسترس خارج شده بود.