خبرگزاری فارس: تعداد خطوط دائمی و اعتباری همراه اول در ۹ ماهه اول امسال ۶۸ میلیون و ۸۲۳ هزار شماره بوده و مشترکان در همین بازه زمانی از کارکرد تلفن همراه خود، درآمدی ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومانی نصیب این اپراتور کرده‏اند. شرکت ارتباطات سیار ایران، افزایش تعداد ۶ میلیون خط جدید تلفن همراه شامل ۵۰۰ هزار خط دائمی و ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار خط اعتباری را برای سال ۹۳ پیش‏بینی کرده است.

براساس این گزارش، تعداد خطوط دائمی اپراتور اول در پایان سال ۹۲، ۱۶ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۶۰ خط بوده که تا پایان آذرماه سال‌جاری به ۱۷ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۳۵ خط رسیده و پیش‏بینی شده است که تا پایان سال ۹۳ به ۱۷ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۶۰ خط برسد. تعداد خطوط اعتباری این اپراتور تا پایان سال ۱۳۹۲، ۴۷ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۹۲۰ بوده که تا پایان آذرماه به ۵۱ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۴۶۱ شماره رسیده و پیش‏بینی شده که تا پایان سال ۹۳ به ۵۲ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۹۲۰ شماره برسد.

براساس این گزارش، در آمد همراه اول از کارکرد مشترکان در سال ۹۲ به ۶ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان رسید. درآمد این اپراتور از کارکرد مشترکان در ۹ ماه اول امسال ۵ هزار و ۵۴۸ میلیارد تومان بوده که پیش‏بینی می‏شود تا پایان سال به ۷ هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان برسد. در آمد حاصل از امکانات شبکه توسط سایر شرکت‏های تلفن همراه در سال گذشته، ۵۹۲ میلیارد تومان و در ۹ ماه اول امسال ۴۵۵ میلیارد تومان بوده است. همچنین پیش‌بینی شده تا پایان سال به ۶۷۸ میلیارد تومان برسد