اپی ویژه برای دوستداران عکاسی

دنیای اقتصاد: اگر عکس‌هایی دارید که دوست دارید به آنها متن‌های جالبی اضافه کنید، می‌توانید در کنار اپلیکیشن‌های مختلف عکاسی، از اپ Bamboo Loop نیز استفاده کنید. Bamboo Loop یک اپلیکیشن جالب در حوزه عکاسی است که می‌تواند جنبه سرگرم‌کننده هم داشته باشد. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را به سبکی ویژه و خاص ویرایش کنید، به آنها متن‌ها و نکاتی که دلتان می‌خواهد اضافه کنید یا یک کاراکتر کارتونی بسازید و در عکس قرار دهید و در آخر نیز این عکس‌ها را به شکل یک کارت پستال برای افرادی که دوست دارید ارسال کنید.

این اپلیکیشن در کنار فیلترهای گوناگون عکاسی قلم‌های مختلف و جذابی را در اختیارکاربرانش می‌گذارد. در واقع Bamboo Loop با ابزار‌هایی همچون نوشتن متن، قالب‌های مختلف، رنگ بندی، فیلتر‌های متنوع و… به شما کمک می‌کند تا بتوانید عکس زیبا و خاصی ثبت کنید. این اپلیکیشن این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا به دیگران کارت یا پیام تصویری بفرستند یا به کارت‌هایی که می‌گیرید پاسخ دهند.

همچنین شما می‌توانید کارت‌های تصویری‌تان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف با دیگران به اشتراک بگذارید. این اپ ساده و جالب در حال حاضر به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص کارآیی این اپلیکیشن و همچنین دریافت آن می‌توانید به سایت مخصوص این اپ به آدرس اینترنتی www.bambooloop.wacom.com سر بزنید.