رشد درآمدهای لینکدین  در سال ۲۰۱۴

همکاران سیستم: شرکت لینکدین (LinkedIn) که صاحب بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی ویژه متخصصان است در سال ۲۰۱۴ توانسته است درآمدهای خود را ۴۵ درصد افزایش دهد. به گزارش وب‌سایت zdnet، شرکت لینکدین که عرضه‌کننده بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی ویژه متخصصان است در سال ۲۰۱۴ میلادی توانسته است درآمدهای خود را به ۲۲/ ۲ میلیارد دلار برساند. درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۳ چیزی حدود ۰۲/ ۲ میلیارد دلار گزارش شده بود.

این شرکت در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۴ نیز ۶۴۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده است که این رقم ۴۴ درصد بیشتر از دوره مشابه سال قبل است. تحلیلگران وال استریت پیش‌بینی کرده بودند لینکدین در این دوره یک درآمد ۶۴۳ میلیون دلاری داشته باشد. سود خالص این شرکت در سه ماه چهارم ۳ میلیون دلار اعلام شده است. تحلیلگران وال استریت انتظار دارند این شرکت در سه ماه اول سال جاری میلادی نیز بیش از ۶۴۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد. خود شرکت هم پیش‌بینی کرده است بتواند درآمد سالانه‌اش را امسال به حدود ۹۵/ ۲ میلیارد دلار برساند.

گزارش درآمدی لینکدین نشان می‌دهد درآمدهای حاصل از فروش راهکارهای بازاریابی این شرکت در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۴ بالاترین نرخ رشد (۵۶ درصد) را داشته است. راهکارهای استعدادیابی این شرکت نیز از این نظر در رده دوم قرار گرفته است و ۳۶۹ میلیون دلار درآمد را نصیب این شرکت کرده است. این شبکه اجتماعی در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی دارای ۳۰۰ میلیون کاربر فعال بوده است.