موبنا: سامسونگ تعداد محدودی از گوشی‌های گلکسی نوت Edge را با قاب کریستالی سواروسکی (swarovski) راهی بازار کرده است. در گوشی گلکسی نوت Edge که به قاب سواروسکی مزین شده، هزار و ۸۰۰ قطعه کریستال در بخش پشتی دستگاه کار شده است. تاکنون هدفون‏ها، گوشی‏های هوشمند، آی‏مک، لپ‏تاپ‏ها، تبلت‏ها و وسایل دیگری با این برند مزین شده است. درباره قیمت این گوشی اطلاعی داده نشده، اما انتظار می‏رود با قیمت بالایی در اختیار مشتریان قرار گیرد. خمیدگی در صفحه نمایش گوشی باعث شده ظاهر گوشی بسیار زیبا و خاص شده باشد، با اینکه نوت ۴ یک گوشی زیبا است، اما ظاهر این گوشی بسیار خاص‏تر و چشمگیرتر از نوت ۴ است. کیفیت این صفحه نمایش +QHD است و تراکم پیکسلی آن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل است، این صفحه نمایش اندازه‏ای ۶/۵ اینچی دارد.

عرضه نخستین گوشی‌های همراه امارات

ایسنا: امارات نخستین گوشی‌های ساخت این کشور را به بازار عرضه کرد. شرکت اماراتی «اکسیوم تل کام» به طراحی و ساخت نخستین گوشی تلفن همراه اقدام کرد؛ این گوشی‏ها با نام «فور» به بازار عرضه شد. فیصل محمد - مدیر این شرکت - اعلام کرد این گوشی‌ها با نازل‌ترین قیمت و با داشتن تمامی امکانات به بازار عرضه شده است.

وی افزود: این گوشی‌ها با مدل‌های بی ۱۰۱، اس ۱۰۰، اس ۴۰۰، اس ۲۰۰ و مدل اکس ۱۰۰ به ترتیب با قیمت‌های ۶۵ درهم، ۲۹۹ درهم، ۵۴۵ درهم و ۱۲۹۹ درهم طراحی و عرضه شده است.